TV Republika walczy o widzów



Konserwatywno-patriotyczna Telewizja Republika wprowadza do swojej ramówki nowe programy i zapowiada większą walkę o widza.

Coraz ciekawiej robi się na rynku tzw. mediów konserwatywnych. Kilka dni temu portal media2.pl informował, że telewizja braci Karnowskich wPolsce.pl otrzymała koncesję i wkrótce zwiększy zasięg. Dodatkowo stacja zapowiada poszerzenie oferty programowej. Do większej walki o widza przystępuje teraz TV Republika, której prezesem jest Tomasz Sakiewicz. Stacja już wprowadziła na antenę nową grafikę oraz logo.

To dopiero początek zmian. Do końca 2017 roku w ramówce TV Republika będą pojawiały się nowe formaty programowe. Władze stacji zapewniają, że kanał nadal będzie miał “charakter konserwatywny” z przywiązaniem “do wartości patriotycznych”.

Pierwsza z nowości zadebiutowała na antenie TV Republika w poniedziałek o godz. 20.30. W programie “TweetUp Republika” widzowie za pośrednictwem Twittera mogą zadawać pytania zaproszonym do studia gościom, którymi będą politycy oraz artyści. Z kolei w “Oddaję państwu głos” (piątek godz. 20.50) widzowie będą mogli zadzwonić do studia i przepytywać znane osobistości.

W połowie października 2017 roku w TV Republika zadebiutuje nowy program Doroty Kani “Gry tajnych służb”. Widzowie zobaczą także cykl rozmów Marcina Bąka “Republika sztuki” oraz program religijny “Studnia”. W połowie listopada na antenie pojawi się program “Analfabet III RP” Piotra Goćka. O nowej porze (godz. 18.45) nadawany będzie główny program informacyjny “Dzisiaj”.

To jednak nie koniec zmian. Władze TV Republika zapowiadają, że w przyszłości powalczą o widza bardziej atrakcyjnego dla reklamodawców. Pomóc w tym mają filmy oraz programy rozrywkowe. Dodatkowo nadawca rozważa poszerzenie zasięgu o multipleks naziemnej telewizji cyfrowej.

Według danych Nielsen Audience Measurement spośród kanałów informacyjnych w pierwszym półroczu br. TV Republika zanotowała spadek udziału w rynku z 0,12 do 0,1 proc. w porównaniu z tym samym okresem ub.r. TVP Info w tym czasie poprawiła wyniki – z 3,13 do 3,52 proc. udziału w rynku.
Źródło info i foto: media2.pl

5 ostatnich postów użytkownika admina

Pozostaw komentarz

You must be logged in to post a comment.