„Pytanie na śniadanie” traci widzów

If you're new here, you may want to subscribe to our RSS feed. Thanks for visiting!Magazyn „Pytanie na śniadanie” miał w minionym sezonie mniej widzów niż rok wcześniej, a TVP2 w czasie nadawania programu była wiceliderem rynku. Łączne wpływy z reklam z wszystkich dni emisji wyniosły 89,1 mln zł. „Pytanie na śniadanie”, nadawane od poniedziałku do piątku o 8.00 w okresie od 13 sierpnia 2012 roku do 28 czerwca 2013 roku,...  Czytaj więcej »

“Klan” i inne seriale wrócą do TVP1 jesienią

Mamy dobrą informację dla sympatyków polskiej telenoweli “Klan”. Mimo medialnych plotek Telewizja Polska nie rezygnuje z produkcji – “Klan” powróci na antenę TVP1 wraz z jesienną ramówką. Nowe odcinki serialu “Klan” widzowie telewizyjnej Jedynki będą mogli śledzić już od września 2013 roku. Przypomnijmy, że “Klan” jest nadawany od 1997 roku i cieszy się sporą popularnością...  Czytaj więcej »

„Ekipa na swoim” – 600 tys. widzów

Program „Ekipa na swoim” oglądało w Polsacie średnio 600 tys. osób. Stacja w czasie emisji reality-show, który był częścią akcji promocyjnej piwa Warka, miała mniej widzów niż jej konkurenci. Wpływy z reklam wyniosły 10,3 mln zł. „Ekipa na swoim” na antenie Polsatu emitowana była w okresie od 30 kwietnia do 25 czerwca br., we wtorki o godz. 22.00. Średnia widownia pierwszej edycji reality-show wyniosła zaledwie...  Czytaj więcej »

Drugi sezon “Hannibala” w 2014 na antenie AXN

Na zlecenie Sony Pictures Television Networks powstanie drugi sezon serialu o jednej z najbardziej fascynujących postaci literackich. Kolejny sezon “Hannibala” pojawi się już w przyszłym roku na kanale AXN. “Hannibal” poruszył widzów niemal w każdym zakątku świata. Tworzenie oryginalnych i wysokiej jakości seriali, takich jak Hannibal, to dla nas zwrot w kierunku większego zaangażowania w produkcje, które...  Czytaj więcej »

Widzowie kochają Artura Barcisia

Kto nie zna Tadka Norka z „Miodowych lat”, Janka z „Doręczyciela” albo Czerepacha z „Rancza”? Znamy je wszyscy doskonale dzięki ich odtwórcy – Arturowi Barcisiowi. To jeden z nielicznych aktorów, który sprawdza się w repertuarze komediowym i dramatycznym. I zawsze jest znakomity. Barciś to mistrz drugiego planu, aktor charakterystyczny. Potrafi zagrać chorego umysłowo i szuję. Kanalarza i urzędnika. W wywiadach przyznaje,...  Czytaj więcej »

Druga seria “Głębokiej wody” wypadła słabiej

Druga edycja misyjnego serialu TVP2 „Głęboka woda” miała o 1,3 mln widzów mniej niż jego pierwsza seria. Produkcja przegrała z wszystkimi głównymi konkurentami Dwójki w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,1 mln zł. „Głęboką wodę 2” na antenie TVP2 oglądać można było w okresie od 24 marca do 16 czerwca br., w niedziele najczęściej około godz. 22.00. Średnia widownia misyjnego serialu wyniosła tylko 491 tys....  Czytaj więcej »

Najbardziej ufamy TVP

Telewizja Polska cieszy się największym zaufaniem Polaków, wygrywając z telewizją Polsat oraz TVN. Najmniejszym zaufaniem ciszą się media ojca Rydzyka – TV Trwam i Radio Maryja – pokazują wyniki badań TNS OBOP. Wśród różnych instytucji medialnych Polacy w dalszym ciągu największym zaufaniem darzą główne stacje telewizyjne. Poziom deklarowanego zaufania do TVP wzrósł do 71 proc. (o 5 p.p. w porównaniu do zeszłego...  Czytaj więcej »

Magda Gessler straciła 580 tys. widzów

Siódmy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler w porównaniu z emitowanym rok temu piątym sezonem stracił 580 tys. widzów. Reality-show dało stacji TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,5 mln zł. „Kuchenne rewolucje 7” na antenie TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30 w okresie od 28 lutego do 6 czerwca br. Średnia widownia programu wyniosła 2,36 mln osób., co przełożyło...  Czytaj więcej »

Kuba Wojewódzki traci widzów

14. sezon programu “Kuba Wojewódzki” – w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją – stracił 170 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN pozostała jednak liderem rynku. W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek talk-show pokazany 7 maja br., który przyciągnął przed telewizory 2,32 mln widzów. Gośćmi showmana byli wtedy Bilguun Ariunbataar oraz Agnieszka...  Czytaj więcej »

“Gra o tron” wciąż szokuje

“Gra o tron” to najbardziej szokujący i przełamujący tabu serial wszech czasów. Mimo to cieszy się popularnością na całym świecie. Duża w tym zasługa scenariusza, opartego na sadze autorstwa George`a R.R. Martina. Nie brakuje w nim licznych zwrotów akcji, które często wprowadzają widzów wręcz w histerię. Reakcje publiczności zostały nawet zamieszczone w internecie, by pokazać, jak silne emocje wywołuje w...  Czytaj więcej »

Pojawią się kolejne odcinki “Szpitala”

Paradokument „Szpital” na dobre zadomowił się na antenie TVN. Produkcja zdobyła serca widzów, dlatego stacja zdecydowała się na kontynuację serialu. Po wakacjach TVN wyemituje nowe odcinki produkcji, a to oznacza bardzo pracowite lato dla całej ekipy. Na szczęście atmosfera na planie jest wzorowa. Jak zdradziła nam producentka paradokumentu Krystyna Lasoń wszyscy świetnie się dogadują, są serdeczni i lubią ze sobą spędzać...  Czytaj więcej »

Kasia Cichopek zniknie z ekranów na dłuższy czas?

Kasia Cichopek dorastała na oczach telewidzów. Rola Kingi w “M jak miłość” przyniosła jej olbrzymią popularność i sympatię widzów. Ostatnimi czasy blask gwiazdy nieco przyblakł. Aktorka, która jeszcze kilka lat temu była zasypywana propozycjami zawodowymi, teraz nie może już liczyć na takie zainteresowanie. Nie martwi się tym jednak, bo jej głowę zaprzątają zupełnie inne sprawy. Już jesienią wraz z mężem...  Czytaj więcej »

Piąta seria “Przepisu na życie” już we wrześniu!

Pod koniec maja ruszyły zdjęcia do piątej serii Przepisu na życie. 13 nowych odcinków trafi na antenę TVN już we wrześniu tego roku. Nie zmieni się główna obsada serialu. Fani Edyty Olszówki, Magdaleny Kumorek, Borysa Szyca, Mai Ostaszewskiej, Piotra Adamczyka czy Doroty Kolak mogą więc spać spokojnie. Za scenariusz nadal odpowiada Agnieszka Pilaszewska, reżyserią całości ponownie zajmie się natomiast Michał Rogalski....  Czytaj więcej »

Będzie “X Factor 4″?

TVN nie podaje oficjalnych informacji, czy wiosną 2014 roku pokaże czwarty sezon „X Factor”. Jednak według najnowszych badań wykonanych przez Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia, nic jeszcze nie jest przesądzone. Trzecia edycja miała o wiele większą oglądalność niż nadawana rok wcześniej druga seria. Muzyczne show było liderem wśród innych konkurencyjnych programów nadawanych...  Czytaj więcej »

Mniej widzów “X Factora”, lecz wciąż pozostaje liderem reklam

Trzecia edycja talent-show TVN „X Factor” miała o 80 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej druga seria. Format dał jednak stacji pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 61,8 mln zł. „X Factor 3” pokazywany był w okresie od 23 lutego do 26 maja br. w soboty o godz. 20.00 (finałowy odcinek wyjątkowo pokazano w niedzielę o godz. 20.00). Talent-show co tydzień oglądało średnio 2,97 mln widzów,...  Czytaj więcej »