Piąta seria “Przepisu na życie” już we wrześniu!

If you're new here, you may want to subscribe to our RSS feed. Thanks for visiting!Pod koniec maja ruszyły zdjęcia do piątej serii Przepisu na życie. 13 nowych odcinków trafi na antenę TVN już we wrześniu tego roku. Nie zmieni się główna obsada serialu. Fani Edyty Olszówki, Magdaleny Kumorek, Borysa Szyca, Mai Ostaszewskiej, Piotra Adamczyka czy Doroty Kolak mogą więc spać spokojnie. Za scenariusz nadal odpowiada Agnieszka...  Czytaj więcej »

Będzie “X Factor 4″?

TVN nie podaje oficjalnych informacji, czy wiosną 2014 roku pokaże czwarty sezon „X Factor”. Jednak według najnowszych badań wykonanych przez Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia, nic jeszcze nie jest przesądzone. Trzecia edycja miała o wiele większą oglądalność niż nadawana rok wcześniej druga seria. Muzyczne show było liderem wśród innych konkurencyjnych programów nadawanych...  Czytaj więcej »

Mniej widzów “X Factora”, lecz wciąż pozostaje liderem reklam

Trzecia edycja talent-show TVN „X Factor” miała o 80 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej druga seria. Format dał jednak stacji pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 61,8 mln zł. „X Factor 3” pokazywany był w okresie od 23 lutego do 26 maja br. w soboty o godz. 20.00 (finałowy odcinek wyjątkowo pokazano w niedzielę o godz. 20.00). Talent-show co tydzień oglądało średnio 2,97 mln widzów,...  Czytaj więcej »

Coraz mniej widzów “Pytania na śniadanie”

Miał być wielki sukces, a jest wielka klapa. Duet Monika Richardson (41 l.) i Zbigniew Zamachowski (52 l.) miał sprawić, że piątkowa oglądalność “Pytania na śniadanie” poszybuje w górę. Nic z tego nie wyszło i wyniki są bardzo słabe. Zaczęło się od 453 tysięcy widzów na początku kwietnia. A potem było już tylko gorzej. Każdy kolejny telewizyjny występ kontrowersyjnej pary oglądało od 300 do 340 tysięcy...  Czytaj więcej »

TVN najlepszy w kwietniu

W kwietniu 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów zajęła telewizja TVN. Stacja ta była liderem także w grupie komercyjnej. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, w kwietniu 2013 roku pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych zajęła TVN. Względem kwietnia 2012 roku jej...  Czytaj więcej »

„Dzień Dobry TVN” liderem wśród programów śniadaniowych w kwietniu

Wszystkie śniadaniowe programy nadawane w głównych stacjach w dni powszednie miały w kwietniu br. mniej widzów niż rok wcześniej, a największy spadek zanotowało „Pytanie na śniadanie”. Najmniej straciło zaś „Dzień dobry TVN”, które było liderem oglądalności. Z danych Nielsen Audiencje Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 do 29 kwietnia br. oglądalność wydań „Dzień dobry TVN”, nadawanych...  Czytaj więcej »

Spadła oglądalność odcinków “Pytania na śniadanie” z ich udziałem

Debiut Moniki Richardson i Zbigniewa Zamachowskiego w piątkowym paśmie “Pytania na śniadanie” budził ogromne emocje. Pierwszy odcinek z ich udziałem obejrzało aż 450 tysięcy widzów. Widownia najwyraźniej nie była tak zachwycona, bo tydzień później Dwójkę włączyło aż o 100 tysięcy Polaków mniej… “Dajmy im czas na rozkręcenie się” – broni ich rzecznika Telewizji Polskiej, Joanna Stempień-Rogalińska,...  Czytaj więcej »

“Must be the music” ma najwyższą oglądalność wśród wiosennych talent-shows

Najpopularniejszym weekendowym programem typu talent-show w wiosennych ramówkach roku jest „Tylko muzyka” Polsatu. Na podium znalazły się jeszcze „X Factor” oraz „Tylko taniec”. Średnia widownia sześciu dotąd nadanych odcinków piątej edycji „Tylko muzyki. Must be the music” (w okresie od 24 lutego do 7 kwietnia br.) wyniosła 3,71 mln osób, co dało Polsatowi 22,18 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 26,77...  Czytaj więcej »

TVP1 i Polsat królują w naziemnej telewizji cyfrowej

Wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej w marcu 2013 roku najchętniej oglądana była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Najwyższy wynik wśród stacji powstałych na potrzeby DVB-T odnotował Puls 2. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, wśród widzów oglądających tylko naziemną telewizję cyfrową w marcu 2013 roku liderem była TVP1, której udział w analizowanej grupie, po...  Czytaj więcej »

Będzie czwarta seria “Gry o tron”

We wtorek HBO oficjalnie potwierdziło to, co dla wszystkich było jasne: “Gra o tron” powróci w przyszłym roku z czwartym sezonem. Informacja została ogłoszono dwa dni po tym, jak premierowy odcinek trzeciego sezonu serialu pobił rekord oglądalności (4,4 mln widzów). “Gra o tron” pobiła również niechlubny rekord jeśli chodzi o liczbę pirackich pobrań. W ciągu pierwszych 24 godzin premierę trzeciego...  Czytaj więcej »

Duże wzrosty TVP Seriale i Polsat Film

Polacy kochają polskie seriale. Kanał TVP Serial w marcu 2013 roku był najpopularniejszy wśród stacji filmowo-serialowych – wynika z danych Atmedia dla Media2.pl (dane: Nielsen Audience Measurement). W czołówce pozostają także AXN oraz Kino Polska, a Polsat Film wyprzedza Comedy Central. W marcu 2013 roku, najpopularniejszym kanałem telewizyjnym wśród stacji filmowo-serialowych okazał się TVP Seriale ze średnią oglądalnością...  Czytaj więcej »

“Przepis na życie” traci widzów

Czwarty sezon “Przepisu na życie” obejrzało w średnio 2,49 mln widzów, czyli o 150 tys. osób mniej niż nadawany rok wcześniej trzeci sezon produkcji. TVN zajmuje drugie miejsce. Liderem w tym paśmie pozostaje Polsat z programem “Tylko muzyka”. Na podium znalazło się jeszcze TVP1 z nadawanym w tym czasie “Nad Rozlewiskiem” oraz serialem “Ranczo”. Według badań Nielsen Audience Measurement...  Czytaj więcej »

„Ranczo” straciło 640 tys. widzów, ale wciąż jest hitem!

Pierwsze trzy odcinki siódmego sezonu „Rancza” oglądało średnio 6,22 mln widzów. W porównaniu do poprzedniej edycji serial stracił 640 tys. widzów, ale i tak dał TVP1 pozycję lidera. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków siódmej serii „Rancza” wyniosła 6,22 mln widzów, co przełożyło się na 34,71 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 26,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 – pokazują dane...  Czytaj więcej »

“Kuchenne rewolucje” tracą widzów!

Najnowsze odcinki “Kuchennych rewolucji” w porównaniu z tymi emitowanym rok temu gromadzą 490 tys. widzów mniej. Kulinarne show nie jest już liderem rynku telewizyjnego. Czy widzowie znudzili się Magdą Gessler? Program “kreatorki gustu i smaku” jest w swoim paśmie wiceliderem wśród stacji telewizyjnych pod względem oglądalności. Jak donosi portal wirtualnemedia.pl, trzy pierwsze odcinki najnowszej serii...  Czytaj więcej »

“Ranczo” bije rekordy oglądalności

Serial “Ranczo” bije w weekendy rekordy oglądalności. Produkcja (obok serialu “Anna German”) jest najchętniej oglądanym tytułem. Piotr Pręgowski, serialowy Pietrek, zdradził Faktowi, co jego zdaniem decyduje o sukcesie “Rancza”. “Ważna jest prostota naszej opowieści. Widownia weszła w tę konwencję. Nasza historia nie męczy widza, każdy coś dla siebie z niej wyłapuje. Mamy świetny...  Czytaj więcej »