Gwiazdy przyciągają ludzi przed telewizory



Zapisane jako : TV w Polsce, Uncategorized

Telewizyjne superprodukcje przyciągają przed telewizory miliony widzów. Nic więc dziwnego, że niektóre z chętnie oglądanych programów doczekały się już kilku edycji. Właśnie ruszył czwarty już „Big Brother”, na początku września rozpoczęła się szósta edycja „Tańca z gwiazdami” i druga część show muzycznego „Jak oni śpiewają”.

Rewolucję rozpoczął w 2001 r. „Big Brother”. Transmitowany na antenie TVN osiągnął niebywałą oglądalność. Losy grupy osób odizolowanej w zamkniętym domu „Wielkiego brata”, których życie, non-stop śledziły kamery i mikrofony, oglądało średnio 4.5 miliona widzów. Na kolejne edycje nie trzeba było długo czekać – szybko pojawił się, więc „Wielkiego brata”,, a także Big Brother 3: Bitwa. Na początku września, tym razem na antenie telewizyjnej „Czwórki” ruszył Big Brother 4.1. Start nowej edycji był wyjątkowo obiecujący – osiągnął bowiem oglądalność 3,37 mln widzów.

Natomiast już po raz szósty będziemy mogli śledzić postępy gwiazd na tanecznym parkiecie. Od 9 września na antenie TVN-u widzowie będą mogli śledzić kolejną edycję „Tańca z gwiazdami”. Show, w którym gwiazdy kina, muzyki i polityki, pod okiem zawodowych tancerzy zaczynają zawodowo tańczyć, również ma milionową publiczność. Wystarczy przypomnieć chociażby średnie wyniki oglądanalności wcześniejszych części. Wedle danych firmy AGB Nielsen średnia oglądalność I edycji wyniosła ponad 3,3 mln widzów, II edycji już ponad 5 mln, trzeciej 6,7 mln, czwartej 6,3 mln, a piątej niemal 5 mln. Jak będzie tym razem – nie wiadomo. Biorąc jednak pod uwagę, że tym razem do programu zaangażowane naprawdę bardzo znane osoby m.in. piosenkarkę Helenę Vondrackovą, polityków Sandrę Lewandowską i Krzysztofa Bosaka czy też prezentera Tomasza Kammela, to wynik może być rekordowy.

Pobić wynik ogladalności wcześniejszej serii będzie też mieć szansę program „Jak oni śpiewają”, w którym znane osoby ze świata show-biznesu, mają za zadanie wykazać się w śpiewaniu. Oglądalność pierwszej edycji produkcji Polsatu wyniosła średnio 4,5 miliona widzów. Poprzeczka została więc wysoko zawieszona.

5 ostatnich postów użytkownika admina

Pozostaw komentarz

You must be logged in to post a comment.